Przycisk: Przekaż
Przycisk służy do oddania zlecenia. Po jego naciśnięciu zlecenie wróci do systemu w celu wyboru innej taxi do zlecenia.
W Panelu Administracyjnym w opcjach konfiguracyjnych systemu, można zablokować wykorzystanie tego przycisku (na przykład, gdy korporacja pracuje z dyspozytorkami i to one podejmują decyzję o przekazaniu zlecenia) oraz określić czy taxi przekazujące zlecenie ma zostać przełączone w stan zajęty czy w stan wolny.
Przycisk: SMS na miejscu
Wysyła SMS do klienta z informacją, o oczekującym pod adresem taxi.
Treść SMSa oraz dostępność opcji można zmienić w Panelu Administracyjnym korporacji.
Przycisk: Centrala
Patrz Ekran 2.
Przycisk: Zadzwoń
Przycisk służy do zgłoszenia prośby do dyspozytorni, aby skontaktowała się z klientem, który nie wychodzi do taksówki.
W trybie bezpośredniego odbierania rozmów przez kierowców, gdy kierowca chce połączyć się z pasażerem powinien zadzwonić na numer telefonu korporacji. System wtedy połączy go z klientem.
Działanie przycisku może być zablokowane opcją konfiguracyjną w Panelu Administracyjnym.
Przycisk: Klient
Odbierając klienta i rozpoczynając kurs należy wybrać przycisk KLIENT (opcja ta jest aktywna tylko wtedy, gdy jest znana pozycja GPS taksówki). Automatycznie taksówka przełącza się w stan KURSEM i odwozi klienta w podane przez niego miejsce docelowe.
Zależnie od ustawień systemu, taksówkarz może zostać zapytany o strefę docelową oraz o szacowany czas kursu.
Przycisk: Mina
Po dojechaniu pod podany przez klienta adres i odczekaniu pewnego czasu (w zależności od konfiguracji systemu) uaktywni się przycisk MINA. Przycisk ten pozwala taksówkarzowi na zgłoszeni miny, czyli anulowanie zlecenia z powodu nie obecności klienta.